Gwarancje:
Wszystkie towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Gwarancja jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu, chyba, że w opisie produktu zaznaczono inny okres gwarancji. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem). Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji.
Zwroty:
W ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy!
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (z późniejszymi zmianami), jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Robiąc zakupy w naszym sklepie dostajesz dodatkowe 16 dni na podjęcie takiej decyzji!
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać do nas na adres podany na dokumencie sprzedaży (adres znajdziesz też na formularzu) z dowodem zakupu - paragon, (w przypadku zakupu na fakturę VAT dokument nie jest potrzebny) oraz należy załączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona bez zbędnej zwłoki (maksymalnie w ciągu 14 dni) po otrzymaniu przesyłki.
- Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.
- Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt oraz ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu towaru.
- Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport, tak aby nie uległ uszkodzeniu.
- Zwrotu pieniędzy dokonujemy tylko przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Reklamacje
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie dostawy, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową lub w inny sposób dostarczyć do nas na adres podany na dokumencie sprzedaży (adres znajdziesz też na formularzu) wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem wraz z wypełnionym formularzem, w którym należy wypełnić część dotyczącą przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu/reklamacji.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia, możesz skorzystać z tego linku do strony zwrotów:
Formularz zwrotu / reklamacji znajdziesz tutaj
Odstąpienie od umowy.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK POCZTĄ POLSKĄ! PONIEWAŻ ISTNIEJE DUŻE RYZYKO ZAGUBIENIA PRZESYŁKI, NIEDORĘCZENIA.
Procedura zwrotu:
1. Pakujesz zwracany towar wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (tylko jeśli zwracasz całość zamówienia, wszystkie zamówione towary).
2. Odsyłasz paczkę -przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do wybranego punktu nadania.
3. Produkty wracają do sklepu.
4. Po dotarciu paczki do sklepu, następuje otwarcie przesyłki i weryfikacja zawartości.
5. Jeśli wszystko się zgadza następuje akceptacja zwrotu.
6. Otrzymujesz zwrot należności za odesłane towary.